Alla inlägg den 26 maj 2011

Av enmammasfunderingar - 26 maj 2011 21:00

Jag har funderat lite på det där med att vara gravid och träna. Jag har läst att det inte är farligt att träna så länge man känner att kroppen mår bra. Att det snarare är bra att träna, framtförallt om man redan är rätt tränad. Jag är väl inte jätte tränad, men inte otränad heller. Jag har ju tränat i flera år, det är bara det att vissa perioder tränar jag flera gånger i veckan, medan jag i vissa perioder knappt tränar nånting. I vilket fall gick jag och tränade igår efter jobbet, ett fartfyllt aerobicpass med mycket hopp och skutt. Det var riktigt kul, men jag kan inte låta bli att oroa mig lite för att det ska hända något....


Jag har även läst en del på internet om att vara gravid idag, hittade en bra sida - gravid.se där man kan läsa om vad som händer i kroppen och med barnet vecka för vecka. Det är sjukt vad fort ändå ett barn utvecklas. Vad spännande detta är!! 

Presentation

9 månader. Det är så länge en bebis ligger i magen. Följ mina funderingar som första gångs-gravid dag för dag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kommentarer


Ovido - Quiz & Flashcards